ASIAKASTARINA: HYÖTYPAPERI OY

Hyötypaperi Oy

  • Kierrätyspalveluyritys, työllistää noin 60 työntekijää
  • Toimipisteet Valkealassa, Kuusankoskella ja Lappeenrannassa
  • Osa Paperinkeräys-konsernia
  • Hyötypaperi Oy kierrätyspalveluihin erikoistunut yritys, jonka missio on tärkeä: saada käyttämämme raaka-aineet uudelleen hyötykäyttöön, pois kaatopaikoilta.
  • Yrityksen tarina on alkanut paperinkeräyksestä ja -kierrätyksestä. Nykyään yritys kerää ja käsittelee laajasti eri jätteitä aina metalleista biopolttoaineisiin.

Tukea kasvuun rekrytoinneilla ja henkilöstövuokrauksella

Hyötypaperi Oy on käyttänyt VMP:n palveluja monipuolisesti oman kasvunsa tukemisessa. Niin toimiston kuin tuotannon puolen henkilöstön hankinnassa on VMP:n rekryasiantuntijoiden ammattitaitoa hyödynnetty.

Hyötypaperi Oy:n tukitoimintojen päällikkö Antti Nihtilä kuvaa yhteistyötä VMP:n kanssa kolmella adjektiivilla: joustava, vaivaton ja luotettava.

”VMP tuntee toimialamme, meidät ja tarpeemme. Yhteydenpito on helppoa ja aikaa säästyy, kun paikallinen VMP-toimisto on koko ajan kartalla missä mennään. Yksi soitto tai meili – ja asiat hoituvat”, kommentoi Hyötypaperi Oy:n Nihtilä.

Hyvän asiakaskokemuksen taustalla on asiakkaalle tuotettu hyöty

VMP:n kanssa tehtävän yhteistyön hyödyt ovat Hyötypaperille selkeät. ”Kustannustehokkuus, aikasäästöt ja helppous.” – tiivistää Hyötypaperi Oy:n tuotantopäällikkö Olli Siekkinen.

”Hienoa kuulla, että asiakkaamme arvostavat toimistomme yrittäjämäistä asennetta ja henkilökohtaista lähestymistapaamme asiakaspalveluun. ”, kiittelee VMP Kouvolan yrittäjä Kirsi Lantta Hyötypaperi Oy:tä.

Etenkin henkilöstön vuokraaminen on koettu Hyötypaperilla liiketoiminnallisesti järkeväksi ratkaisuksi. Uusien työntekijöiden rekrytoinnissa VMP:n osaaminen on ollut paikallaan. Olemme saaneet enemmän hakijoita, jolloin VMP on auttanut koko rekrytointiprosessin hallinnassa esimerkiksi hyvien ehdokkaiden seulonnassa.

Kohti VAU-asiakaskokemusta

VMP:n tavoitteena on tuottaa henkilöstöpalvelualan parasta asiakaskokemusta. Osana jatkuvaa toimintaansa VMP tekee yritys- ja työntekijäasiakkailleen asiakaskokemuskyselyitä. Niiden tarkoituksena on pysyä koko ajan pulssilla siitä, miten olemme onnistuneet.
VMP-yrittäjä Kirsi Lantan vetämä Kouvolan palvelualue palkittiin helmikuussa ”kuukauden asiakaskokemusalue” -maininnalla alkuvuoden hyvistä tuloksista johtuen.

”Parhaan asiakaskokemuksen tuottaminen näkyy Kouvolan palvelualueen arjessa välillä hyvin nopeatempoisena asioiden hoitamisena. Kaikessa tekemisessämme asiakaskeskeisyys on se ajattelutapa, mikä jalostuu käytännön toiminnaksi.” - Kirsi kertoo.

Käytettävyyden merkitys on vahvasti asiakaskokemuksessa mukana, niin sähköisissä kanavissa kuin toimistoilla. Parhaimmillaan VMP Kouvola työllistää asiakkaalle työntekijän tunnissa, tarpeen mukaan välillä myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Suosittelulla on merkitystä

”VMP on täyden palvelun talo. Saat kaiken rekrytointiin ja henkilöstöasioiden hoitoon.”, kiteyttää Hyötypaperi Oy:n tukitoimintojen päällikkö Antti Nihtilä syitä miksi hän suosittelee VMP Varamiespalvelun hyödyntämistä muillekin yrityksille.

Kaipaatko lisätietoa asiakascaseistamme? Jätä yhteydenottopyyntö, niin keskustellaan lisää.